• A nona riunione (Expanded) di u Quartu Cunsigliu di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina hè stata in Pechino

A nona riunione (Expanded) di u Quartu Cunsigliu di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina hè stata in Pechino

U Novu Reunione (Expanded) di u Quartu Cunsigliu di l'Associu di l'Industria di u Vinu di Cina hè stata in Pechino u 22 d'aprile di u 2014. I dirigenti chì anu assistitu à a riunione include Xu Xiangnan, Direttore di u Dipartimentu di Educazione di u Personale di a Federazione di l'Industria Ligera Chine, Chen Zhimin, Direttore diputatu di l'Uffiziu Naziunale di Scienza è Tecnulugia, Wang Hongze, Vicepresidente di u Sindacatu di u Tabaccu di l'illuminazione di u Finanza è u Cummerciu di Cina, u Direttore di u Dipartimentu di l'Alimentazione è a Supervisione di l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug Nie Dacuo, è i camaradi pertinenti fughjenu da u Food. Divisione di a Divisione di i Prudutti di u Cunsumu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, Wang Yancai, presidente di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina, rapprisentanti, direttori, direttori esecutivi è unità di membri di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina, vicepresidentu di l'Associazione di l'Industria di u Vinu di Cina. ,è i rami di l'associu è i rami di l'associu. Più di 500 persone pertinenti in charge è membri di l'urganizazione anu assistitu à a riunione.

A riunione hè stata presieduta da Wang Qi, vicepresidentu è secretariu generale di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina, è Wang Yancai, u presidente di l'Associazione di l'Industria di u Vino di Cina, hà fattu u "Nona (Expanded) Conference Work Report of the Quartth Council of the China. Associazione di l'Industria di u Vinu di Cina ".A cunferenza hà rivisatu è passatu "l'opinioni di aghjustazione di i quarti direttori di u cunsigliu, i direttori esecutivi è l'unità di vicepresidenti".À a riunione, u "Premiu di Carta Eccellente di u Prugressu di Scienza è Tecnulugia di l'Associu di l'Industria Cinese di Vini", "Premiu di l'Invenzione di Scienza è Tecnulugia di l'Associu di l'Industria di Vini di Cina 2013", "2013 Premiu di Prugressu di Scienza è Tecnulugia di l'Associu di l'Industria di Vini di Cina", etc., è l'unità vincitori / Premiu è certificatu attribuiti in modu persunale. In più, a cunferenza hà ancu attribuitu a "Medaglia Naziunale di u travagliu di u ghjornu di maghju" à a "Nogoko Cup" in a seconda Cumpetizione Naziunale di l'Occupazione di Vinu in 2013. Infine, u Direttore Nie Da Ke, Direttore di l'Alimentazione è a Divisione di l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è Drug Administration di Food and Drug Administration, hà fattu un rapportu speciale intitulatu "Implementazione di a rispunsabilità principale di a sicurezza di l'alimentariu in l'industria di u vinu è ancu di migliurà u livellu di gestione di a sicurezza alimentaria in l'industria".

A riunione hè stata di dui ghjorni.À u listessu tempu, u foru "2013 China International Wine and Society" è a ceremonia di lanciamentu di l'Azione Strategica di Benessere Publicu di l'Industria di u Vinu Chine, è i direttori di e riunioni di vari rami (expanded).


Tempu di Postu: Feb-23-2023