• U disignu di altu livellu stranieru aiuta à u sviluppu di l'etanol

U disignu di altu livellu stranieru aiuta à u sviluppu di l'etanol

Attualmente, l'etanol di carburante biologicu glubale hà una pruduzzione annuale di più di 70 milioni di tunnellate, è ci sò decine di paesi è regioni per implementà l'etanol bio-fuel.A pruduzzione annuale di biocarburanti di biocarburanti in i Stati Uniti è u Brasile hà righjuntu 44,22 milioni di tunnellate è 2,118 milioni di tunnellate, classificendu trà i primi dui in u mondu, cuntendu più di 80% di u totale di u mondu.L'industria di l'etanol bio-carburante hè una industria tipica guidata da a pulitica.I Stati Uniti è u Brasile sò finalmente imbarcati nantu à a strada orientata à u mercatu attraversu u sustegnu di a pulitica fiscale è fiscale è l'applicazione legislativa stretta, furmendu una sperienza di sviluppu avanzata.

Esperienza americana

L'approcciu americanu hè di sviluppà etanolu di biocarburante per legiferare è applicazione di a lege stretta, è u disignu di u livellu superiore hè cumminatu cù l'intera serie di meccanismi di implementazione.

1. Legislazione.In u 1978, i Stati Uniti anu promulgatu l'"Energy Tax Rate Act" per riduce l'impositu di u redditu persunale per l'utilizatori di l'etanol biofurate è apre u mercatu di l'applicazione.In u 2004, i Stati Uniti accuminciau à furnisce sussidi fiscali direttamente à i venditori di etanolu biocarburante, $ 151 per ton per ton. A rifornimentu direttu face una crescita splusiva di produzzione di etanolu biocarburante. etanolu biocarburante.

2. Strict law enforcement.I dipartimenti di u guvernu cum'è u Dipartimentu di Risorse Aeree, l'Uffiziu di Proteczione Ambientale è l'Uffiziu di Tassazione implementanu strettamente e leggi, i regulamenti è e pulitiche pertinenti, è cuntrolanu è cuntrullanu l'imprese è i stakeholder cumpresi i pruduttori, stazioni di carburante, coltivatori di granu.In modu di prumove l'implementazione efficace di e lege è regulamenti è pulitiche, i Stati Uniti anu ancu formulatu i "Standards d'Energia Rinnovabile" (RFS).In più di quantu biocarburanti deve esse usatu in i Stati Uniti ogni annu, l'Agenzia di Proteczione Ambientale usa ancu u "sistema di numeri di sequenza di l'energia rinnuvevule" (RIN) in u standard per assicurà chì l'etanol di biocarburanti hè veramente aghjuntu à a benzina.

3. Sviluppà l'etanol di carburante di cellulosa.Impulsatu da a dumanda, per assicurà l'offerta, in l'ultimi anni, i Stati Uniti anu sviluppatu pulitiche per sviluppà l'etanol di carburante di cellulosa.Bush prupone di furnisce $ 2 miliardi in sponsorizazione finanziaria di u guvernu per l'etanol di carburante di cellulosa durante u so mandatu.In u 2007, u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti hà annunziatu chì furnisce 1,6 miliardi $ in supportu di finanziamentu per l'etanol di carburante di cellulosa.

Hè pricisamenti s'appoghjanu nant'à sti liggi e rigulamenti è sistemi di implementazione chì i più avanzati di u mondu in u mondu, u più altu pruduzzione di u produttu, u più pruduzzione prodottu successu, u sviluppu più successu, è, eventualmente, imbarcatu nant'à u caminu di u sviluppu mercatu-orientatu.

Esperienza brasiliana

U Brasile hà sviluppatu l'industria di l'etanol di biocarburanti per mezu di a regulazione orientata à u mercatu di u precedente "Pianamentu Naziunale di Alcohol" à u regulamentu orientatu à u mercatu.

1. "Piano Naziunale di Alcohol".U pianu hè guidatu da u Cumitatu Brasilianu di Zuccheru è Etanolu è a Corporazione Naziunale di Petroleum Brasiliana, cumprese diverse pulitiche cum'è i mezi di prezzu, a pianificazione tutale tutale, i sconti fiscali, i sussidi di u guvernu è i normi di ratio per fà una forte intervenzione è u cuntrollu di l'etanol di carburante biologicu. industria.L'implementazione di u pianu hà prumuvutu u stabilimentu di a basa di u sviluppu di l'industria di l'etanol di biocarburanti.

2. A pulitica esce.Dapoi u novu seculu, u Brasile hà riduciutu gradualmente i sforzi pulitichi, ristrizzione di prezzu rilassatu, è hè statu prezzu da u mercatu. À u listessu tempu, u guvernu brasilianu prumove attivamente i veiculi di carburante flexible. i prezzi di benzina è i prezzi di l'etanol biofuel, prumove cusì l'usu di l'etanol bio-fuel.

E caratteristiche di sviluppu di l'industria brasiliana di l'etanol di carburante biologicu sò diventate orientate à u mercatu.


Tempu di Postu: Feb-23-2023